۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

من نمي خوانمش ولي تو بخوان


غصه هايمان

پرنده گاني هستند

كه بيهوده از قفس رها شده اند

فريب خوردگاني

كه نقشه ي آسمان را در منقار دارند.


- اين شعرو خيلي وقت پيش براي كسي گفتم. نمي دانم شادش كرد يا نه. خودم كه هر وقت مي بينمش گريه ام مي گيرد. حالا براي تو مي گذارمش پرنده ي كوچك با نمي دانم هايي كه نمي دانم.

۳ نظر:

هادی گفت...

هیچکدام ندانسته هایمان را نمیدانیم
غصه ها پرواز میکنند و از آسمان بر سر و روی آدمها میبارند!!

وبلاگت قشنگه بازم سر میزنم حتما....

ادریس یحیی گفت...

چه خوب بود این شعر :)

مهدی عزیزی گفت...

سلام. امیدوارم قبل از اینکه نوشته من رو پاک کنید تا انتها آن را بخوانید. من همه چیز را درباره خودم براتون نوشتم. اما قبلش می خوام از شما دعوت کنم تا در روزنامه اینترنتی سینما آن لاین که مدیریتش به عهده منه با من همکاری کنید. اگر علاقه مند هستید تا فعالیت در حوزه مطبوعات را تجربه کنید حتماً با من تماس بگیرید. با توجه به اینکه قلم خوب و شیوایی دارید از شما دعوت می کنم نویسنده و عضوی از شبکه سینما آن لاین باشید برای اینکه از جزییات کار با خبر شوید کافی از طریق ایمیل و یا تلفن با من تماس بگیرید. برای جذب اعتماد و اطمینان می توانید کارنامه کاری و بیوگرافی من رو به دقت بخوانید.
من مهدی عزیزی هستم. 29 سالمه و فارغ التخصیل رشته معماری داخلی از دانشگاه ملی قزاقستان و فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات شاخه روزنامه نگاری آن لاین/سایبر ژورنالیسم از کالج AI ونکوور کانادا هستم. دوره های فیلمنامه نویسی و بازیگری را در مدرسه عالی چخوف روسیه گذراندم. 10 سال در مطبوعات ایران و در حوزه تلویزیون و سینما و تئاتر در نشریات ابرار-ایران- همشهری- تهران امروز-شرق-مجله نمایش- سایت ایران تئاتر فعالیت کردم. 3 سال سردبیر سایت خبری و مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران بودم و چندین بار در جشنواره های محتلف مطبوعاتی جایزه گرفتم. عضو انجمن منتقدان خانه تئاتر و انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران هستم. با کارگردان های مختلفی مثل دکتر علی رفیعی،بهروز غریب پور، محمد حاتمی، افشین هاشمی، مهران امام بخش، محمد رحمانیان، محمدرضایی راد، حمید آذرنگ و ... در تئاتر کار کردم و در 30 نمایش دستیار کارگردان-مدیر روابط عمومی-بازیگر-مشاور رسانه ای- نویسنده و کارگردان بودم. همچنین در انتخابات گذشته مشاور هنری مهندس میر حسین موسوی بودم.

ارادتمند
mehdazi@yahoo.com
0912-3007311